loadingimg

Wczytuję dane...
Regulamin

I. Warunki Ogólne

1.  Sklep internetowy, działający pod adresem www.koogut.pl jest prowadzony przez FASHION LINE A leksandra C walina z siedzibą w Gdyni przy ul. Lubczykowej 10/13,  posiadający nr NIP 958-128-70-01

e-mail: sklep@koogut.pl

tel: 66-22-47-260

2.  Sklep internetowy www.koogut.pl prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci INTERNET

3.  Umowa sprzedaży jest zawierana pomiędzy składającym zamówienie (Klient) a KOOGUT.PL

4. Korzystanie ze Sklepu Internetowego odbywać może się wyłącznie na zasadach i w zakresie wskazanym w Regulaminie.

II. Procedura Składania zamówień

1.  Zamówienia składane są na stronie http://www.koogut.plW celu złożenia zamówienia w Sklepie Internetowym konieczne jest posiadanie przez Klienta aktywnego konta poczty elektronicznej. Prosimy także o podawanie aktualnych numerów telefonów w celu weryfikacji zamówienia.

2. Klient, przesyłając do Sklepu zamówienie, składa ofertę zawarcia umowy sprzedaży zamawianych towarów ze Sklepem. Wysłane przez Sklep potwierdzenie przyjęcia zamówienia na podany przez Klienta adres e-mail stanowi potwierdzenie zawarcia umowy.

3.  Rozpoczęcie realizacji zamówienia następuje:

a) w przypadku przedpłaty przelewem bankowym / Przelewy24 / Paypal – po otrzymaniu przez sklep zapłaty w pełnej wysokości.

b) w przypadku płatności za zaliczeniem pocztowym – po otrzymaniu   potwierdzenia zamówienie od Klienta.

4.  Zamówienie jest realizowane pod warunkiem dostępności towaru w magazynie lub u dostawców  firmy FASHION LINE Aleksandra Cwalina

5. Sprzedaż z ograniczoną ilością produktów, a w szczególności sprzedaż promocyjna oraz wyprzedaże, realizowana jest według kolejności otrzymania przez www.koogut.pl zamówień.

6. Koogut.pl może odmówić realizacji zamówienia w przypadku niemożliwości jego potwierdzenia, niepoprawnych danych kontaktowych braku płatności lub trwałego braku towaru. W takim przypadku koogut.pl informuje o tym fakcie Klienta telefonicznie lub mailowo z wykorzystaniem danych podanych przez Klienta w formularzu zamówienia.

 III. Płatności

1.  Do każdego zamówienia dołączany jest paragon fiskalny.

2.  Wszystkie ceny są cenami brutto i podawane są w złotych polskich.

3.  Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia. Asortyment i ceny mogą ulegać zmianie.

4.  Klient może wybrać jedną z dostępnych form płatności, wyszczególnionych poniżej:

a) Przelew na konto bankowe, dane do przelewu: FASHION LINE, Lubczykowa 10/13, 81-589 Gdynia,  ING 72 1050 1764 1000 0090 9970 9603

b) Szybki przelew internetowy za pośrednictwem platformy Przelewy24.pl

c)  Płatność za pomocą systemu PayPal.com

IV. Dostawa

1.  Do przesyłki doliczany jest jej koszt. Koszty wysyłki szczegółowo są opisane w zakładce http://koogut.pl/wysylka

2. Koogut.pl zastrzega sobie możliwość rezygnacji z doliczania kosztów przesyłki do zamówień o określonej wartości lub w określonych okolicznościach przy płatności przelewem.

3. Dostawy realizowane są za pośrednictwem Poczty Polskiej, firmy kurierskiej lub za pomocą Paczkomatów.

V. Termin otrzymania przesyłki

1. Termin otrzymania przesyłki przez Klienta, to suma czasu realizacji (przez sklep  www.koogut.pl) i czasu dostawy (przez Pocztę Polską,firmę kurierską lub przez Paczkomaty).

2.  Czas realizacji zamówienia, to liczba dni roboczych pomiędzy przyjęciem zamówienia do realizacji przez koogut.pl (potwierdzenie zamówienia przez Klienta przy przesyłkach płatnych przy odbiorze lub zaksięgowanie wpłaty przy przesyłkach przedpłatowych), a wysłaniem przesyłki. Czas realizacji zamówienia podany jest przy każdym towarze. Jeżeli w zamówieniu znajdują się towary o różnym czasie realizacji, do wyliczenia terminu otrzymania przesyłki należy przyjąć najdłuższy czas.

3. Czas dostawy uzależniony jest od sposobu dostawy wybranego przez Klienta przy składaniu zamówienia. 

4.  W przypadku braku towaru w magazynie (w opisie dostępności " w oczekiwaniu na dostawę") zastrzegamy sobie prawo do wydłużenia czasu realizacji zamówienia. W tym przypadku prosimy o kontakt z nami.

5. Terminy wysyłki szczegółowo są opisane w zakładce http://koogut.pl/czas-dostawy 

 VI. Zwroty i wymiana / Odstąpienie od Umowy

1.  Odstępienie od Umowy (zwrot)

a) Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w terminie 14 dni  od otrzymania zamówionego produktu, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyny. Dla wypełnienia tego uprawnienia wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem tego terminu na adres wskazany przez Sprzedawcę (np. mailem, faxem lub listem poleconym)

b) Oświadczenie o odstąpieniu można złożyć w formie pisemnej, na formularzu reklamacyjnym/odstąpienia od umowy/zwrotu (formularz wymiany/zwrotu) lub w innej formie zawierającej dane jak w poniższym formularzu.

c) W przypadku złożenia przez Konsumenta oświadczenia o odstąpieniu od umowy zwrot Towaru powinien nastąpić niezwłocznie, nie później jednak iż w terminie 14 dni od wydania rzeczy Konsumentowi.

d)  Zwracany Towar z wypełnionym formularzem wymiany/zwrotu, należy wysłać na adres: FASHION LINE, Lubczykowa 10/13, 81-589 Gdynia w terminie do 14 dni od dnia doręczenia przesyłki z zamówieniem

e) Zwracany towar nie powinien mieć śladów użytkowania oraz uszkodzeń, powinien także być pozbawiony zapachu.

f) Po otrzymaniu od Państwa przesyłki ze zwrotem, w terminie do 14 dni od dnia doręczenia takiej przesyłki, na numer rachunku bankowego, podany w formularzu wymiany/zwrotu zwrócimy Państwu należność.

2. Wymiana

a) W celu wykonania wymiany prosimy o złożoenie przez stronę www.koogut.pl  nowego zamówienia.

b) W Podsumowaniu zamówienia w polu "informacje dodatkowe" prosimy o umieszczenie słowa wymiana wraz z wskazaniem nr zamówienia, do którego chcą Państwo dokonac wymiany. Jeżeli nowo zamawiany Towar jest droższy od wymienianego, przelewem na numer rachunku bankowego podany w potwierdzeniu zamówienia należy dopłacić różnicę (w tytule przelewu prosimy podać numer nowego zamówienia na wymianę).

c) Jeżeli nowo zamawiany Towar kosztuje tyle samo ile Towar wymieniany nie wnoszą Państwo żadnych opłat. Jeżeli nowo zamawiany Towar jest tańszy od zwracanego firma FASHION LINE w terminie do 14 dni od dnia przyjęcia zamówienia na wymianę, zwróci różnicę na numer rachunku bankowego podany w formularzu wymiany/zwrotu dołączonym do zamówienia (formularz zwrotu_wymiany)

d) Zwracany Towar z wypełnionym formularzem wymiany/zwrotu w terminie do 14 dni od dnia doreczenia Towaru objętego umową należy wysłać na adres: FASHION LINE, Lubczykowa 10/13, 81-589 Gdynia. Zwracany towar nie powinien mieć śladów użytkowania oraz uszkodzeń, powinien także być pozbawiony zapachu. FASHION LINE zrealizuje wymianę tylko jednorazowo. Klient w ramach wymiany ma możliwość wskazania w formularzu jeden numer zamówienia. Przesyłka z Towarem na wymianę, odesłana na koszt adresata nie zostanie przyjęta. Firma FASHION LINE pokrywa jedynie koszty dostarczenia do Klienta nowo zamówionego na wymianę Towaru. Procedura wymiany Towaru zgodnie z regulaminem może trwać do 14 dni. Jeżeli zależy Państwu na szybkiej realizacji nowego zamówienia sugerujemy skorzystać z opcji zwrotu Towaru.

VII Reklamacje

1.  Zgodnie z Ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz. U. z 2002 r. Nr 141, poz. 1176 z zm.) Sprzedawca odpowiada za niezgodność towaru z umową w ciągu 2 lat od daty zakupu.

2. Klient zgłaszając reklamację proszony jest o przesłanie towaru wraz z paragonem / fakturą zakupu oraz wypełnionym formularzem zgłoszenia reklamacyjnego na niżej podany adres: FASHION LINE Aleksandra Cwalina, 81-589 Gdynia, Lubczykowa 10/13

3. O rozpatrzeniu reklamacji Klient zostanie poinformowany mailowo w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji.

4. W przypadku rozpatrzenia reklamamcji na korzyść klienta,  FASHION LINE naprawi lub wymieni reklamowany towar na nowy, pełnowartościowy lub zwróci wartość zakupionego towaru. W przypadku pozytywnego rozpatrzonej reklamacji oraz przyznania zwrotu gotówki Klient otrzyma pieniądze w formie przelewu na nr rachunku bankowego podany w zgłoszeniu reklamacyjnym, w terminie do 7 dni od daty rozpatrzenia reklamacji.

5.  W przypadku nieuwzględnienia reklamacji towar zostanie odesłany do Klienta wraz z opinią o niezasadności reklamacji.


VIII. Postanowienia końcowe

1.  Umowa sprzedaży towarów zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.

2.  Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy.

 IX. Polityka Prywatności

1.  Dane osobowe przetwarzane są przez nas zgodnie z wymogami Ustawy o Ochronie Danych Osobowych, są używane wyłącznie dla potrzeb naszego sklepu (wysyłka produktów, korespondencja za pomocą poczty elektronicznej, itp.) i nie są przekazywane osobom trzecim.

2.  Wyjątkiem jest sytuacja, w której na własne życzenie klient podaje nam swój adres e-mail zgłaszając chęć otrzymywania "NEWSLETTERa". Wtedy, co jakiś czas Klient otrzymuje na swój adres e-mail list z informacjami o promocjach i nowościach w naszym sklepie.

3. Każdy klient ma prawo wglądu do swoich danych, poprawiania ich, uzupełniania i uaktualniania.  Składając zamówienie w naszym sklepie, wyrażasz zgodę na udostępnienie nam swoich danych osobowych, ich przechowywanie i przetwarzanie w celu realizacji zamówienia.